Dabar yra 2014 Rgs 18 20:42


Audi A6 C5 pliusai/minusai

Diskusijos kitais techniniais klausimais

Moderatoriai: spaklis, leo

  • Autorius
  • Žinutė
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Kriugerizz

Klubo draugas

  • Pranešimai: 1278
  • Užsiregistravo: 2008 Vas 04 20:34
  • Miestas: Kaunas
  • Automobilio modelis: A6
  • Gyvenamoji vieta: Kaunas

Audi A6 C5 pliusai/minusai

Standartinė2008 Vas 14 15:13

Taiva, kadangi kolkas tenka vazineti su VW, bet pavasariui jamsiu A6 C5. Taigi gal ka idomaus giredje, ko nzn as, pasidalinkit informacija. . . :dekui:
Apie 2.5TDI nekalbam, tikrai atmestas variantas. galvoju 2.8 q. Bet neatmesti dar liko 2.4 q ir 1.8T q (132kw). Taigi gal kas ka placiau zino apie siuos variklius. . .na dar variantas 2.7 BiTurbo, bet bijau as tu daciku juju ir trubinu. . . ;V
Na zodz padiskutuojam. . .
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Atsijungęs
Vartotojo avataras

kubis

Klubo draugas

  • Pranešimai: 168
  • Užsiregistravo: 2008 Vas 06 23:00
  • Automobilio modelis: A6
  • Gyvenamoji vieta: Kaunas

Re: Audi A6 C5 pliusai/minusai

Standartinė2008 Vas 15 11:20

a kodel 2.5 tdi atmeti?110kw tai lyg ir ne pats geriausias variklis, bet 132 kw (naujesnis) visai kas kita :happy: + aplinkai maziau tarsos :dancing:
Paskutinį kartą redagavo kubis 2009 Geg 11 09:56. Iš viso redaguota 1 kartą.
Paveikslėlis
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Kriugerizz

Klubo draugas

  • Pranešimai: 1278
  • Užsiregistravo: 2008 Vas 04 20:34
  • Miestas: Kaunas
  • Automobilio modelis: A6
  • Gyvenamoji vieta: Kaunas

Re: Audi A6 C5 pliousai/minusai

Standartinė2008 Vas 15 11:38

ne del galios, o del patikimumo nenoriu 2.5TDI. Kiek zinau tik nuo 01 ar 02 atnaujino varikli ir istaise tas ligas. Ir beto kazkaip labiau prie benzino linksta sirdis. . . ;V
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Efkito

Klubo draugas

  • Pranešimai: 447
  • Užsiregistravo: 2008 Vas 06 17:34
  • Automobilio modelis: S4
  • Gyvenamoji vieta: Kaunas

Re: Audi A6 C5 pliousai/minusai

Standartinė2008 Vas 16 10:19

taip, TDI tik nuo 01 m. pasitaise... nors is turinciu girdejau, kad nieko ten baisaus ir su senesniais varikliais... na tik veleneliai voztubu atceit nelaiko... jei galvoji apie 1,8 T, o tuo labiau 2,7 biTurbo tai visu pirma manyciau reikia saves paklaust ar tikrai uzteks laiko jei ir lesu, o svarbiausiai noro su ja uzsiimt ir dometis (nekalbu apie nuvaryma i servisa)... Ypac 2,7 biTurbo.... vistik dvi turbo ir visi kiti pribanbasai ;) genda, o jie kainuoja.... aisku, tokia auto visada smagu turet ir eksplotuot, bet ...... na cia jau pats turesi nusprest... man ir manosios reikalu uztenka... tai slegio nepucia tiek kiek reik, tai vel kas neto... zvakes jei berots nepigios, filtrai,na vienu zodziu.. na aisku, tavo busimoji bus kurkas naujasne ir geriau islaikyta vien tik del metu... dar ka noriu primint, kad atsargiai su "triptronikais"... anie sako irgi nelaiko... apie 2,4 visiskai nieko neesu girdejas, o manau 2,8 varikliuks butu patstas na arba dar 1,8 T gal :)

Taivat tiek as esu girdejes... bet as jos neturejes asmeniskai, tai tiksliai pasakyt nieko negaliu ar istikro taip yra... ;V
Paskutinį kartą redagavo Efkito 2008 Vas 20 22:57. Iš viso redaguota 1 kartą.
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Kriugerizz

Klubo draugas

  • Pranešimai: 1278
  • Užsiregistravo: 2008 Vas 04 20:34
  • Miestas: Kaunas
  • Automobilio modelis: A6
  • Gyvenamoji vieta: Kaunas

Re: Audi A6 C5 pliousai/minusai

Standartinė2008 Vas 16 10:32

Na triptronikui reikes prieziuros geros, ta tai zinau. . .o tas aisq kainuos. . . ;V beto niekada nezinai kas kaip pries tave ja eksplotavo. . .labiausiai tai ir krypsta sirdis prie 2.8 nebus tu turbinu, tai maziau ir galva skaudes. o akseleracija 2.8 turetu buti geresne, ar klystu? vistiek turbino isijungia tik nuo kokiu 3000 apsuku. . .na zodz dar yra laiko ma apsispresti. . . ;V
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Atsijungęs
Vartotojo avataras

bronksas

Klubo draugas

  • Pranešimai: 1017
  • Užsiregistravo: 2008 Vas 06 16:26
  • Miestas: Kaunas
  • Automobilio modelis: A6
  • Gyvenamoji vieta: Kaunas

Re: Audi A6 C5 pliousai/minusai

Standartinė2008 Vas 17 22:46

Patrijotas rašė:taip, TDI tik nuo 01 m. pasitaise... nors is turinciu girdejau, kad nieko ten baisaus ir su senesniais varikliais... na tik veleneliai voztubu atceit nelaiko... jei galvoji apie 1,8 T, o tuo labiau 2,7 biTurbo tai visu pirma manyciau reikia saves paklaus ar tikrai uzteks laiko jei ir lesu... Ypac 2,7 biTurbo.... vistik dvi turbo ir visi kiti pribanbasai ;) genda, o jie kainuoja.... aisku, tokia auto visada smagu turet ir eksplotuot, bet ...... na cia jau pats turesi nusprest... man ir manosios reikalu uztenka... tai slegio nepucia tiek kiek reik, tai vel kas neto... zvakes jei berots nepigios, filtrai,na vienu zodziu.. na aisku, tavo busimoji bus kurkas naujasne ir geriau islaikyta vien tik del metu... dar ka noriu primint, kad atsargiai su "triptronikais"... anie sako irgi nelaiko... apie 2,4 visiskai nieko neesu girdejas, o manau 2,8 varikliuks butu patstas na arba dar 1,8 T gal :)

Taivat tiek as esu girdejes... bet as jos neturejes asmeniskai, tai tiksliai pasakyt nieko negaliu ar istikro taip yra... ;V

dar neatsimenu bet ligtai sake su multitroniku biski reikia atsargiai
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Efkito

Klubo draugas

  • Pranešimai: 447
  • Užsiregistravo: 2008 Vas 06 17:34
  • Automobilio modelis: S4
  • Gyvenamoji vieta: Kaunas

Re: Audi A6 C5 pliousai/minusai

Standartinė2008 Vas 18 23:59

Kriugerizz rašė: vistiek turbino isijungia tik nuo kokiu 3000 apsuku. . .


niekada taip nesakyk :0 turba sukas visalaik...Tik vienu metu greiciau, kitu metu leciau... bet esant uzkurtam automobiliui ji niekada nesustoja ir kad ji isijungia ten kazkada negalima taip sakyt. Turba sukas net dar ir tada siektiek kai auto uzgesini...
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Kriugerizz

Klubo draugas

  • Pranešimai: 1278
  • Užsiregistravo: 2008 Vas 04 20:34
  • Miestas: Kaunas
  • Automobilio modelis: A6
  • Gyvenamoji vieta: Kaunas

Re: Audi A6 C5 pliusai/minusai

Standartinė2008 Vas 19 08:15

Tai kad ji sukas visa laik tai aisq, bet jos apciuopiama nauda pasireiskia juk tik nuo tam tikru apsuku. Ar ne tep?
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Atsijungęs
Vartotojo avataras

DooNCE

Forumo dalyvis

  • Pranešimai: 190
  • Užsiregistravo: 2008 Vas 07 12:37
  • Miestas: Kaunas
  • Automobilio modelis: A4
  • Gyvenamoji vieta: Kaunas

Re: Audi A6 C5 pliusai/minusai

Standartinė2008 Vas 20 17:27

na taip, turbinuke apciupiamai duoda arkliuku prie tam tikru apsuku, bet visgi su turbina jega.paprastos 2.8 akseleracija gal ir gera bet kai pagalvoji dar ir apie turbina tai fainai daros. man 1.8 T jega, be turbinos jei butu tai kazkoks ne toks variklis man butu :)
AUDI 1.8 T QUATTRO - smagus zveriukstis isgyveno :kietas:
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Efkito

Klubo draugas

  • Pranešimai: 447
  • Užsiregistravo: 2008 Vas 06 17:34
  • Automobilio modelis: S4
  • Gyvenamoji vieta: Kaunas

Re: Audi A6 C5 pliusai/minusai

Standartinė2008 Vas 20 22:53

Kriugerizz rašė:Tai kad ji sukas visa laik tai aisq, bet jos apciuopiama nauda pasireiskia juk tik nuo tam tikru apsuku. Ar ne tep?


turbos juntama nauda zmogui fiziskai galbut pasijaucia (kai prie sodynes prispaudzia) , bet netai kad ji isijungia.... sakau del to, kad poto kiek imanoma isvenkt to kas buvo anksciau senam forume...supranti apie ka as.. atrodo vienas nekaltas zodis, bet jis dauk ka reiskia.... ir dar pvz irgi yra gerai tuomet, kai turba sukas kuo ilgiau pastoviu greiciu ;) pavyzdziui vaziuojant greitkeliu ;) vat ir tada turba yra labai gerai ;) na bet ne apie tai :)
Kitas

Grįžti į Kiti techniniai klausimai

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias